Wyniku rozmów z wieloma graczami komentującymi obowiązujące wymogi co do wojska doszedłem do wniosków że należy je trochę zmodyfikować. I to moja propozycja: PO PIERWSZE najważniejsze każdy DZIELI OSADY NA OFFOWE, DEFFOWE I EKOWE OD TEGO NIE MA odejścia o pozostałych elementach możemy rozmawiać
Wymagania GwardiaV I. wymagania dla wojsk deffowych min. 125% w stosunku do popa w zjadanym cropie budowanie deffa w osdach w których tylko stacjonuje deff i rozwijanie tam kuźni budowanie placów tak aby były one na min 10 lev. II. wymagania dla osad po kątem obronny stolice - wały lev 20 pozostałe osady min lev 15 III. wymagania dla wojsk offowych wersja dla graczy deffowych, taki gracz określa się wysyłając do mnie posta z informacją że będzie budował deffa taki gracz ma wymóg deffa na pozimoie 175% jego off ma być następujący min. 50% w stosunku do popa w zjadanym cropie taranów nie posiada katasy do 3000 popa - 150 katasy od 3000 do 5000 popa - 250 pozwyżej 5000 popa - 350 plac turniejowy lev. 15 wersja dla graczy offowych jego off ma być następujący i budowany w jednej osadzie min. 100% w stosunku do popa w zjadanym cropie tarany do 5000 popa - 0 od 5000 popa - 500 od 8000 popa - 800 od 10 000 popa - 1000 katasy do 3000 popa - 200 katasy od 3000 do 5000 popa - 350 katasy od 5000 do 8000 popa - 500 od 8000 popa - 800 plac turniejowy lev. 15 drugi off należy budować minimum infrastrukturę pod drugiego offa 1. Spichlerz 2. Spichlerz 3. Spichlerz 4. Magazyn 5. Magazyn 6. Głowny Budynek 7. Koszary 8. Duze koszary 9. Stajnia 10. Duza Stajnia 11. Zbrojownia ( po uzbrojeniu burzymy ) zamienna na spichlerz 12. Akademia ( po wymysleniu jednostek) zamieniamy na magazyn 13. Miejsce zbiorki 14. Plac Turniejowy 15. Dwor bohatera 16. Rynek 17. Młyn 18. Piekarnia 19. Warsztat 20. Rezydenja (po wykorzystaniu slotow) zamienna na spichlerz 21. Spichlerz
osoby robiące w ekowce muszą poświecić spichlerze/magazyny kosztem cegielni, tartaku i huty żelaza
tak przygotowana osad jest gotowa aby rozpocząć budowę drugiego offa
|