Moderator
Wyniku rozmów z wieloma graczami komentującymi obowiązujące wymogi co do wojska doszedłem do wniosków że należy je trochę zmodyfikować.
I to moja propozycja:
PO PIERWSZE najważniejsze każdy DZIELI OSADY NA OFFOWE, DEFFOWE I EKOWE
OD TEGO NIE MA odejścia
o pozostałych elementach możemy rozmawiać
Wymagania GwardiaV
I. wymagania dla wojsk deffowych
min. 125% w stosunku do popa w zjadanym cropie
budowanie deffa w osdach w których tylko stacjonuje deff i rozwijanie tam kuźni
budowanie placów tak aby były one na min 10 lev.
II. wymagania dla osad po kątem obronny
stolice - wały lev 20
pozostałe osady min lev 15
III. wymagania dla wojsk offowych
wersja dla graczy deffowych, taki gracz określa się wysyłając do mnie posta z informacją że będzie budował deffa
taki gracz ma wymóg deffa na pozimoie 175%
jego off ma być następujący
min. 50% w stosunku do popa w zjadanym cropie
taranów nie posiada
katasy do 3000 popa - 150
katasy od 3000 do 5000 popa - 250
pozwyżej 5000 popa - 350
plac turniejowy lev. 15
wersja dla graczy offowych
jego off ma być następujący i budowany w jednej osadzie
min. 100% w stosunku do popa w zjadanym cropie
tarany do 5000 popa - 0
od 5000 popa - 500
od 8000 popa - 800
od 10 000 popa - 1000
katasy do 3000 popa - 200
katasy od 3000 do 5000 popa - 350
katasy od 5000 do 8000 popa - 500
od 8000 popa - 800
plac turniejowy lev. 15
drugi off
należy budować minimum infrastrukturę pod drugiego offa
1. Spichlerz
2. Spichlerz
3. Spichlerz
4. Magazyn
5. Magazyn
6. Głowny Budynek
7. Koszary
8. Duze koszary
9. Stajnia
10. Duza Stajnia
11. Zbrojownia ( po uzbrojeniu burzymy ) zamienna na spichlerz
12. Akademia ( po wymysleniu jednostek) zamieniamy na magazyn
13. Miejsce zbiorki
14. Plac Turniejowy
15. Dwor bohatera
16. Rynek
17. Młyn
18. Piekarnia
19. Warsztat
20. Rezydenja (po wykorzystaniu slotow) zamienna na spichlerz
21. Spichlerz
osoby robiące w ekowce muszą poświecić spichlerze/magazyny kosztem cegielni, tartaku i huty żelaza
tak przygotowana osad jest gotowa aby rozpocząć budowę drugiego offa
Offline
Administrator
ja sie zgadzam
tylko mam nadzieje że jeszcze długo nikt tego sprawdzał nie bedzie
Offline
Rada
nie wiem czy katapulty i tarany nie powinny jednak być procentowo ujęte bo jednak przedziały populacji są spore, a większa populacja jest powiązana z większymi możliwościami produkcyjnymi i utrzymaniem
i jeszcze mam zastrzeżenie co do drugiej osady offowej, nie wiem czy każdego do tego zmuszać... choć idealnie byłoby żey wszyscy gracze offowi mieli 2 offy potężne
do reszty nie mam zastrzeżeń - oby tylko dało się to zrealizować
Offline
Moderator
Rosia napisał:
nie wiem czy katapulty i tarany nie powinny jednak być procentowo ujęte bo jednak przedziały populacji są spore, a większa populacja jest powiązana z większymi możliwościami produkcyjnymi i utrzymaniem
i jeszcze mam zastrzeżenie co do drugiej osady offowej, nie wiem czy każdego do tego zmuszać... choć idealnie byłoby żey wszyscy gracze offowi mieli 2 offy potężne
do reszty nie mam zastrzeżeń - oby tylko dało się to zrealizować
jeśli chodzi o procentowy udział taranów i katas uważam właśnie że nie ma on racji bytu
bo jeśli ktoś nie ma odpowiedniego offa bo jest mały ma woja do ok 5-6k offa to nigdy nie bedzie czyścił
i nie jest zasadne trzymanie prez np. lady dragon 200 taranów bo tylko będą zboże jadły
a jak wejdzie na większy off wtedy w parę dni dorobi tarany
co do drugiej osady to nie wymóg ale jako propozycja i bardziej zależy mi na budowie infrastruktury pod taki off
Offline
Rada
Jeśli chodzi o tarany to moim zdaniem to co napisałeś jest w porzadku:
dla graczy deffowych,
ale już dla offowych powiązałabym to nie z populacją, a właśnie z siłą użytecznego* offa jak to w poprzednim rozporządzeniu zrobiłeś (wiem wprawdzie że off jest powiązany z popem = 125%popa, ale mimo wszystko powinniśmy równać ilość taranów do siły offa a nie do populacji)
użyteczny off = off który używany jest do czyszczenia, czyli zazwyczaj ten ze stolicy
w przypadku katas
to chyba masz rację
Offline
ja już tych procentów nie liczę, jeśli po lustracji okaże się że słabo wypadłem to już teraz chciałbym się trochę wytłumaczyć, że większość surowców do tej pory przeznaczyłem właśnie pod budowę infrastruktury do drugiego Offa, miałem go robić pod Cudaka, ale na razie póki co po prostu zacznę robić swoje a jak to wyjdzie to zobaczymy za parę miesięcy.
Offline
Moderator
Rosia napisał:
Jeśli chodzi o tarany to moim zdaniem to co napisałeś jest w porzadku:
dla graczy deffowych,
ale już dla offowych powiązałabym to nie z populacją, a właśnie z siłą użytecznego* offa jak to w poprzednim rozporządzeniu zrobiłeś (wiem wprawdzie że off jest powiązany z popem = 125%popa, ale mimo wszystko powinniśmy równać ilość taranów do siły offa a nie do populacji)
użyteczny off = off który używany jest do czyszczenia, czyli zazwyczaj ten ze stolicy
w przypadku katas
to chyba masz rację
nie upieram się każdy dobry gracz będzie budował tarany ale nie chcę kogoś z 4k popa zmuszać do taranów wiedząc że nigdy ich nie użyje ich akcjach hufcowych.
jak wiadomo zawsze korzystam z największych offów Młody, Kurczka, Gooras Baall Samotny itd
i oni muszą walić tarany.
Ale np. Tomi z 5k offem nie będzie czyścił dla hufca więc po co tarany. Ale Tomi zrobi tarany bo zapewne będzie lał sąsiadów i do tego tarany mu się przydadzą. Ale to jego dowolna i mądra decyzja.
Bo jak wskoczy z popem wyżej nie będzie musiał od razu robić dużej ilości taranów.
Offline